1 klänning, 2 kollage: Cherry Coke och Fun & Games!

Ser ni vilken klänning som är med i båda kollagen? :)

cherry pink & redFashion Trends & Styles - Polyvore


Körsbärsrött och rosa, yum yum, cherry coke, mmmm.....släng in lite leopardmönstrat, metallic och paljetter, och gör det till en livsstil! =)


Ziggy Stardust linne/klännnig, Cherry Coke t-shirt av Famous Forever, marshmallow-armband, läpp-halsband, från Truffle Shuffle.
Make Up Not War t-shirt, leopardmönstrad kjol, rosa långt linne/klänning, Gina Tricot.
Leopardmönstrad klänning FAA, spetslinne, svart linne med spetskaner, svart klänning, leopardmönstrad tygväska, metallic bälte, H&M.
Stretchjeans av VILA, från Nelly.
Svart solhatt, röd bikiniöverdel, Åhléns.
Röda paljettconverse, Converse.
Ljusrosa Converse, Stadium.
Rosa Adidasklocka, JohnLewis (?) eller valfri välsorterad klockbutik.
Svarta Wayfarer-kopior med röd baksida, 80spurple.






LEK ÄR UNDERSKATTAT!

Leopardmönstrad klänning, armband, hörlurar i FAA-serien, solglasögon, leopardmönstrad tygväska, linne med fredstecken i paljetter, jeansshorta, svart linne med vita prickar, H&M.
Armband, Transformers-hoodie, Marvelkeps, Chewbacca t-shirt, Truffle Shuffle.
Hatt, I LOVE TOYS t-shirt, hörlurar, 80spurple.
Hello Kitty Monopol, 80stees.
Guldtights, American Apparel.
Sneakers, Journeys.
Randig multifärgad bikini, Bik Bok.
Väska med kedjor, Gina Tricot.
LET'S PLAY!Fashion Trends & Styles - Polyvore
LET'S PLAY!

kidrobot - women's i heart toys boyfriend tee (white) - tops - 80's..., $40
T-shirts and Clothing : TruffleShuffle.com, 45 GBP
Shiny Legging, $46
Womens Nike Dunk Hi 6.0, Green/Black/White, at Journeys Shoes, $82
ASICS - PROCOURT ANKLE HEIGHT SNEAKERS, 93 EUR
retro charm bracelet, 16 GBP
Hulk Vs Thing Cap From New Era : TruffleShuffle.com, 23 GBP
80's Purple - Hats & Headwear - 80's Purple, $32
Men's Chewbacca T-Shirt : TruffleShuffle.com, 25 GBP
Hello Kitty Monopoly, $35
H&M Blouse//Jeansshirt
Jamaica bikini
Leopard print purse
Gina Tricot
H&M Shop Online
wesc - sitar headphones (marshmellow) - 80's Purple
Cubo di rubrik


cherry pink & redFashion Trends & Styles - Polyvore
cherry pink & red

Ladies David Bowie Aladdin Sane Racer Back Dress From Amplified..., 30 GBP
Ladies Cherry Coke T-Shirt From Famous Forever : TruffleShuffle.com, 25 GBP
T-shirts and Clothing : TruffleShuffle.com, 45 GBP
Cleave snow jeans - Vila - NELLY.COM, 349 SEK
Chuck Taylor All Star Sequins
Adidas Peachtree Unisex Digital Watch, Pink, 40 GBP
ray-ban - rare prints wayfarer sunglasses (logo) - ray-ban - 80's..., $159
Stargazer - Lipstick (Pink) - - Make-up, 2.49 GBP
Marshmallow Flump Bracelet From Girl From Blue City :..., 17 GBP
H&M Shop Online
Leopard print purse
CONVERSE ALL STAR HI SR och andra Sneakers på stadium.se
Åhléns Mer Mode
H&M Shop Online
Åhléns Mer Mode
Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Alicia

Riktigt fina collage, det där. Du är också riktigt bra på att plocka ihop snygga saker alltså!



Sv: Tack! Jag la till dig också :)



Haha, jo men precis så tycker jag också!

Jag gillar att ha ha på mig kläder som kanske sticker ut lite, men man ska också vara säker och bekväm i det man har på sig!

Folk som klär sig enligt modet är urtråkiga, enligt mig i alla fall ;)

Dessutom tror jag att jag, sakta men säkert, börjar hitta min, en blandning av 80-tal/rock/metal!

2010-06-19 @ 22:04:41
URL: http://rockitout.blogg.se/
Postat av: Stina

SV: Hello Kitty-tshirten jag hade på mig kommer från H&M's barnavdelning! Den är egentligen ett nattlinne :P

2010-06-21 @ 12:16:55
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Magda

besök min blogg och ställ en fråga i frågestunden!

Svaret får du på bloggen!

2010-06-21 @ 21:25:41
URL: http://maggibo.blogg.se/
Postat av: allie

fina kollage!

2010-06-21 @ 23:52:18
URL: http://alexandrastil.blogg.se/
Postat av: Karin

thanks, hehe ja jag älskar min klocka.. haft det varje dag sen jag köpte den nu:p

2010-06-22 @ 10:39:31
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: www.alexandrastyle.se

GRYMMA kollage, weel done där!



www.alexandrastyle.se

2010-06-22 @ 10:45:25
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0