COLLEGEJACKOR PÅ GINA

COLLEGE JACKETSFashion Trends & Styles - Polyvore


PRISVÄRDA COLLEGEJACKOR PÅ GINA, 249 kr. Finns i svart, rött, mörkblå, ljusrosa och nu också grön  och ljust turkosblå.

Vilken färg tycker du är snyggast?

Jag är mest sugen på svart, mörkblå och röd.
Grön har jag ju redan.

Jag köpte den svarta idag (i mitten på kollaget) men har tyvärr inga foton eftersom jag inte har nån kamera längre... :(
Jag funderar också på att investera i den röda och kanske byta min svarta till den mörkblåa. Har svårt att bestämma mig som vanligt.

Passformen på jackorna är lite konstig tycker jag, men det är väl det man får för priset.
Jag är oerhört tacksam ändå att det är så lätt och billigt att få tag på collegejackor nuförtiden.



Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, jag vill ha den rosa och den ljusblå! Fast jag kommer förmodligen inte köpa nån av dem :P

2010-06-30 @ 00:51:08
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0