GLAD MIDSOMMAR 2010!

GLAD MIDSOMMAR KÄRA LÄSARE!!! Jag försökte hitta nån bild jag tagit på en midsommarstång men sen 2 hårddiskar kraschat så är bildtillgången lite begränsad!... Däremot så har jag tusentals bilder på min facebook-sida tack o lov! ;)

Så här kommer icke tidigare visade bilder på bloggen från Europride 2008 när jag ställde ut foton på Kulturhuset i Stockholm. Jag valde ut några bildserier som jag tycker är somriga och där det t.o.m finns med en midsommarstång! ;D

Annars ska jag inte göra nånting denna midsommar. Jag är fortfarande förkyld och lever istället på minnen från tidigare lyckade midsomrar och nöjjer mig med det i år. Jag ser fram mot att åka till Stockholm i sommar och får ta igen alla sorters firande där istället! :)

Vad ska du göra i midsommar?



Temat var Swedish Sins.


Jag, Ann och Hanky Pancake. Bilden längst ned till höger är faktiskt från midsommar 2008!


Självporträtt med discokula, mamsen vid midsommarstång 2008- inramad av favoritgodis.


Min kompis Ann i buskarna, och min läppglans-mun tillsammans med färglatt kul-strössel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0