KAMERAN DÖD. NY BEHÖVES AKUT.



Igår tappade jag ännu en kamera i golvet. Död. Jag hade inte ens betalat av den ännu.
Så nu är jag naturligtvis på kamerajakt. Akut behov av ny kamera. Jag tar ju kort hela tiden. Det är som ett stort hål i mitt liv utan en kamera.

Mina tidigare digitalkameror har varit Sony Cybershot-modellen DSC-W55, och dem har jag varit väldigt väldigt nöjd med: skarp blixt och konturer och färger! Men jag är oxå sugen på att prova en Canon, ombyte förnöjjer right! Det bästa hade ju naturligtvis varit att ha en sony och en canon och byta mellan, då haed man inte stått helt utan heller om nån gick sönder.

Mina kameror har klarat att bli tappade i golvet. Det man absolut inte ska göra är att tappa kameran när zoomen är ute, PÅ zoomen. Då är det kört! De är så jäkla känsliga de rackarna!



NEW CAMERAFashion Trends & Styles - Polyvore

Romance Comic Juniors Tears (30 Single) T-Shirt, $26
Hello Kitty Polaroid T-Shirt - Hot Topic
Sony DSC-W390 - Kameror - Kompaktkameror - Foto & Video - ONOFF
Sony DSC-W310 - Kameror - Kompaktkameror - Foto & Video - ONOFF
NIKON Digitalkamera S3000 - Kameror - Kompaktkameror - Foto & Video -...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0