Good Luck Truck



Creamy Latte och Choc Chip Cookies! Plus olja för naglarna och en trucker-keps från Topman, haha!

Igår var jag hemma med mensvärk precis som dagen innan, och missade därför både teori- och praktiskt prov i truck-körkort via kursen. Jättesynd, eftersom jag verkligen såg fram mot det! Men så visade det sig att jag kunde få en chans till nästa dag att köra praktiskt iaf. Det skulle hålla på hela dagen på ett industriområde från kl. 8.00. Jag satte igång och pluggade på och försökte få massa viktiga saker gjort, och några roliga, trots smärtorna.




Fortune-Latte!


Inte jag... meeen jag är hemma idag också och hoppas kunna få ta truck-kortet vid ett senare tillfälle då jag inte måste gå dubbelvikt! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0