Vagabond Ballerina

vagabond ballerinaFashion Trends & Styles - Polyvore



HJÄLP mig! Vilken färg är snyggast?

De ultimata sommar-ballerina-skorna är dessa från Vagabond, 500 kr! Tro mig jag har haft liknande Vagabond-ballerina i ca. 6 år och de är så jäkla användningsbara, sköna, praktiska, hållbara och snygga! Men nu börjar mina se rätt så nedgångna ut och svart i all ära, men nu är jag supersugen på de rosa eller turkosa! Vilka skulle du ha valt?



Egentligen var dessa som finns i rosa, svart och vitt, mitt förstahandsval, men de är helt slutsålda tyvärr.



Kommentarer
Postat av: Stina

Men gud vad svårt! Jag kan verkligen inte välja en av dem. Synd att de är rätt dyra, annars hade man ju kunnat köpa både rosa och turkosa ^^

2010-06-30 @ 00:52:51
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0