Loungefly Hello Kitty Väsknyheter






Väsknyheter från Loungefly- som (bland annat) alltid gör fantastiska väskor med retro- eller Hello Kittymotiv!

Jag har ju bloggat om att jag vill ha en Loungefly Hello Kitty väska förut (här kan du se ungefärliga priser & några återförsäljare också*) och nu har jag några fler att välja på. Av dessa gillar jag den i jeanstyg med hjärtformade solglasögon (!!) men jag tror det skulle vara mest användbart och klassiskt snyggt att ha en svart quiltad men mest kawaii att ha en vit och å andra sidan kanske den med prickig rosett fyller alla dessa funktioner tillsammans, haha!
Men det är fortfarande ingen som är så klockren som den jag bloggade om förut och den är svår och dyr att få tag på nu.

Svårt, vilken tycker du är snyggast?


* Jag har dock inte sett att de här senaste väskorna i någon webshop som shippar internationellt ännu, men det är bara en tidsfråga.


TIPS! Eftersom dessa väskor är onödigt dyra så kan man hålla utkik på H&M's barnavdelning där de ofta har Hello Kitty accessoarer till bra priser!



Kommentarer
Postat av: HANNAH

Ja gör det :D Kolla in mitt senaste inlägg när jag går från nagelbitare till fina naglar :)

2010-03-04 @ 10:22:42
URL: http://www.hannahborg.se
Postat av: Moa

din favorit gillar jag också mest ;)

2010-03-04 @ 17:40:28
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0