Vårgarderobs provning nr 1!

Några saker som jag har behövt och fortfarande behöver till min vårgarderob är bland annat:

Svart väska.
Svart jacka.
Lång kofta.
Tajta stretchjeans, helst svarta.
Sneakers (helst vita).
Sportjacka.
Sjal.
Bh.

H&M


Perfekt vårgarderob: jacka 299 kr, Mimmi Mus väska 69:50, sjal 69:50. Jag köpte sjalen och väskan.


Lång kofta i "läppstiftsfärg" som min mamma kallar det.


Svart stretchig kort tight jacka med militärdetaljer och fickor, 349 kr, den här har jag köpt (såklart) kan inte få nog av militärjackor och den här satt riktigt snyggt, dessutom var det 100 kr rabatt på jackor!


Smilie t-shirt, finns på H&M Shop Online också, och i lite olika färger och motiv.


Hello Kitty Mysdress!


Haha, jag vill ansöka!

STADIUM


Jag köpte bara den där vita mössan på rea, och det var inte så lyckat, ser ut som en spädbarnsmössa eller hätta.... ;P
Men jag provade en del grejjer, både rea och icke rea, som jag fortfarande är sugen på.


Extra lång adidas jacka på rea föll mig i smaken, 499 kr. Skitbra med längden, snyggt med rygg-logga! Adidasjackor är alltid för korta annars, den här kan man ju ha under jackan på vintern oxå, lite osäker på färgkombon dock.. Gamla Konsum-loggan/livsmedelsbutiks-färger?



Underbar strandväska!


Adidas mysbyxor i velour på rea, 299 kr, kanske de skönaste byxor jag haft på mig. Med fickor oxå.


Supersnygga rosa Nike shorts! Kan man lugnt ha både till vardags och på gymmet! VILL HA!


Fred Perry Sportjacka. Underbara färger, konstigt material.

Mera vårgarderobsprovningar kommer strax....



Kommentarer
Postat av: Stina

Åh den mysdressen måste jag prova!! Har inte sett den innan men den är ju sjukligt fin, och jag älskar verkligen mysdressar! :D Adidas-jackan var också jättefin! Jag gillar blått och vitt ihop ^^

2010-03-23 @ 17:51:45
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Idag stack jag till HM för att leta efter den där söta mysdressen och så var den helt slut :( Typiskt alltså! Den som var så söt! Kommer du ihåg vad den kostade förresten? ^^

2010-03-26 @ 13:09:36
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0