AMERICAN ROADTRIP




Sugen på en roadtrip nu när värmen kommer? Jag med! Särskilt i USA skulle det vara AWESOME att roadtrippa! Det är en stor dröm jag har! Bara glida runt i en gammal amerikanare med någon/några vars sällskap man trivs oerhört bra i, dricka cola, testa nya, inhemska godissorter och mat, fotografera, filosofera & fantisera, lyssna på musik, stanna vid road-diners och attraktioner, sova i bilen eller på kitschiga motell.... Aaaaaaahhh, someday! :D

Randig bikini, Topshop.
Randig topp, korta jeansshorts, gul stickad tröjja+gul armring av Sonia Rykiel, leopardmönstrade eller blommönstrade ballerina-skor, batikerade jeanstights, jeansjacka med slag, 70s retro solglasögon, H&M.
Röda Converse, Brandos.
Blommig strandväska i canvas, Levis Jeans, Stadium.
Stjärnformade örhängen med läpptryck, JC.
Cry Baby t-shirt med Johnny depp, 80stees.


Övrigt: I högra hörnet längst upp, Twinkies! Måste jag testa nån dag! I vänstra hörnet längst ned, On The Road, klassikern av Jack Kerouac, måste jag läsa nån dag!



För direktlänkar, tryckhär.
American Roadtrip
American Roadtrip

Items in this set:
H&M Divided: blue white striped t-shirt €7.95 (NL)
Multi Stripe Halter Bikini, $50
Ellegirl forum - waar vind ik zulke shortjes
30 PROLJETNIH BALERINKI » IT Cipele » Fashion.hr
H&M Shop Online


Kommentarer
Postat av: Stefanie

Snygg bikini! Gillar när du gör små ihop-plock av saker, keep it up!:D



Sv; JAA star wars är episkt:)

Och tack för den andra fina kommentaren! Jag är självlärd, det mesta man behöver veta går att hitta på internet annars:) Testa sig fram är det bästa.



Ja halfbaked är super!

2010-05-13 @ 12:13:22
URL: http://thesoundofmadness.blogg.se/
Postat av: Ida We

Snyggtsnyggt! Me like :)

2010-05-13 @ 13:05:05
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Karin

snyggt kollage MEN popcornen var ju ändå pricken över i't hehe, vad sugen jag blev nu:)

2010-05-13 @ 14:25:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Baby Jane

Min yngste farbror gjorde en roadtrip genom USA för ett par år sedan. Från New York ner till Florida och sedan vidare till Tennesseee och ner till Nevada och Las Vegas och sedan till Los Angeles och sist men inte minst San Fransisco. Sedan tog dom planet till Chicago och sedan tillbaka till New York. Man var måttligt avundsjuk då de kom hem igen och fick se alla fina foton. Det hade varit en toppen resa!

2010-05-13 @ 21:41:53
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0