efter sol kommer regn, och vice versa


"Johnny Castle Taught Me All My Moves.."- känner ni igen?! Det är från Dirty Dancing och det står på min t-shirt och t-shirten kommer från 80stees! Övrigt: byxor, väska, jeansjacka, H&M. Diadem, Glitter. Skor, Din Sko. Cardigan, Gina Tricot. Fråga inte vad jag gööör på de här bilderna... Trött?! man kan inte lyckas jämt, jag skyller på Johhny Castle som lärde mig moves'en, hahaha! ;D


Idag har jag varit trött, riiiktigt trött, så trött så jag kunde höll på att somna på lektionen för första gången i mitt liv. Jag var ju så pigg och positiv igår! Men efter sol kommer regn och vice versa?!

Eller är det familjeförbannelsen... Både mamma och mormor är "varannan-dag-mänskor", jätepigg ena dan, trött ena dan osv... Men det är ju inte helt ologiskt om man gör jättemycket ena dan, att man är trött dan efter!? ;) Det bästa är kanske att vara halvpigg jämt eller? fast hur kul är det liksom...

Hur funkar du?


Men jag lyckades vända den negativa feelingen trots att jag var så trött, på grund av roliga kurskamrater och rolig post, solen tittade fram, och jag hamnade på Blogg.se´s första sida! :D

Sen tog jag en liten tupplur efter kursen och gjorde en god och vitaminrik tonfisksallad! Ikväll blir det tidigt sänggående, jag sov alldeles för lite igårnatt. Det KAN ju vara därför jag är så trött... ;)



Rolig post. Gratis DVD från Mediahyllan via Cosmopolitan! Closer- jag älskar den här filmen trots att den är fruktansvärt tragisk, rå, brutal, äcklig, misantropisk, men samtidigt extremt vacker och rörande, samt har ett fantastiskt soundtrack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0