Leyla´s Outfit- please feel free to shut the fuck up!



REA-TOPP från JC med texten: PLEASE FEEL FREE TO SHUT THE FUCK UP i olika färger och paljetter! Genialiskt kul! Sån måste jag skaffa!!!

Det här är Leyla som går samma Service-utbildning som jag, fast med inriktining Kundtjänst, och hon hade en sån grym topp och väska idag så jag var tvungen att göra ett outfitinlägg med henne! Leyla anser sig vara en riktig rea-tjej och berättar att outfiten inte gick på mer än 300 kr sammanlagt.

Topp, JC. Byxor, Lindex. Skor, H&M. Glasögon Dolce Gabbana.







Kundtjänst-gruppen hade fått uppgiften at inreda ett rum och det är där Leyla befinner sig på bilden. I bakgrunden är väggdekorationer för IKEA, 99 kr/förpackning.


Smart grejj att hänga bilder från, 59 kr, IKEA.


Sån här skulle jag vilja ha hemma, 149 kr, IKEA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0