Smaktest: NEW Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough


Jag blev så glad när jag hittade Ben & Jerry's senaste pinnglass i affären, måste ju testa! :D Det lutade åt att jag skulle gilla den eftersom jag gillar:

* Ben & Jerry's glass, såklart.
* Deras Cookie Dough glass.
* Jordnötsmör.






BRA:

* Perfekt om man är dösugen på en kaloribomb. Väldigt tillfredställande.
* Jättegod, smakar verkligen... Ben & Jerrys! :D
* Mmm, jordnötssmör...

DÅLIGT:

* DYR, 25 kr för en pinnglass??!! En Ben & Jerys glassbytta kostar ju 50 kr, så det är en halv glassbytta lixom!
* Den ser otroligt äcklig ut.
* Omiljövänlig förpackning med både en kartong- och plastförpackning.
* Väldigt onyttig och mäktig.

Sammanfattning: En skitgod men ful glass man ska äta när man är dösugen, inte bantar eller lider av världssamvete, och har råd att köpa glassdiskens dyraste pinnglass.


Kommentarer
Postat av: Althea

Men med tanke på att den är bara några kronor dyrare än en Magnumglass så väljer jag absolut BnJ för man får mycket mer för pengarna känner jag.

2010-05-12 @ 13:22:14
URL: http://rockerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0