I WANT IT ALL!

Åh, attans, va typiskt och taskigt det känns nu! Jag har inga pengar men hittar fler och fler plagg som jag vill ha, på H&M!



Musse Pigg toppen, fast svart och med Mimmi Mus i silver! ;) 149 kr.


Koftor, koftor, lamm och kofta, jag behöver verkligen koftor, helst lite längre, denna 149 kr.


Leopardlovers united! Jag är gaaaaaaaalen i leopard (härmar ett visst tv-program).Lite mer Grrrrrow i vardagen!




Supersnygg outfit. Jag såg den här kombinationen (fast tvärtom: svart kofta och grå kjol, men de var slut) på en provdocka på H&M och kunde inte motstå den. Bytte in 2 tidigare köpta plagg mot kjolen, 99 kr, och den långa grå koftan i t-shirtmaterial på bilden längst ned, 149 kr! Debbie Harry-linnet måste jag köpa sedan när jag har råd.


H&M i samarbete med WWF.


GUNS N ROSES T-SHIRT, på killavdelningen! :D


STAR WARS T-SHIRT, på killavdelningen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0