Willys Storshopping


Här är några nya produkter som jag provade från Willys när jag storshoppade där för ett par månader sedan:


Badsvampar i festliga färger som matchar min outfit!!! ;D Lyxigt i duschen!


Bíndor med trendigt etui.


Oljefri dagkräm från Visibly Clear, Neutrogena. Kylande tigerbalsam-effekt i ansiktet, hmm, nej tack. Annars så var den okej, och relativt luktfri och billig, vilket passar mig bra. Passar dock inte torr hud eller på vintern. Förmodligen bättre som sommar-dagkräm.


Carmex munsalva. Det här är nåt påhitt från USA som jag bara måste testa. Funkar på munsprickor och torra läppar, annars pengarna tillbaka! :D Och den funkar faktiskt! Perfekt för vintertorra läppar. Otroligt skum förpackning dock, ser ut som man ska kleta lim på läpparna och lider av någon livshotande munsjukdom, eller som medel mot skadedjur.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du din camrex? beställde du från internet!? :)

2010-05-06 @ 22:05:49
Postat av: UNIQUE REBEL SVARAR

Näääj, näj, den fanns på Willys, hemsta i gävle!

2010-05-06 @ 22:59:47
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0