CHOOSE ADVENTURE!

"Whenever possible, choose adventure"- borde vara ett bra motto att leva efter! Livet är kort och passa på att lev och njut så mycket det går! Vad är det de säger: man ångrar bara det man inte gjort när man ligger på dödsbädden...

Personligen älskar jag äventyr, men kan också få förväntansångest och katastroftankar när något spännande ska hända (tänk om det och det händer, eller planet störtar... målar upp det värsta scenariot, ect), och har de senaste åren varit mer av en NEJ-sägare än en JA-sägare... Men jag jobbar hårt på att bli bättre på det, ta risker och säga JA till äventyr! ;D

Egentligen var det här inlägget menat som ett uppiggande bildkollage i novembermörkret, hoppas jag lyckades nånstans! ;P

(Och det bör tilläggas att det är konstruktiva äventyr och inte destruktiva äventyr jag menar, alltså inte ta onödiga och dumdristiga risker, som t.e.x. att lifta med konstiga främmande snubbar, eller ta den mest ödsliga vägen hem efter krogen, ja ni fattar grejjen...). Var streetsmart i alla lägen.

CHOOSE ADVENTURE!


CHOOSE ADVENTURE!
Bildlänkar (bilderna är i det stora hela från tumblr):
KLOVE is on in San Francisco!
Hippie image by Tree15Hugger on Photobucket
This is Real Life
Blow Bigger Bubbles.
happy things's Tumblelog
FFFFOUND! | JÖRN KASPUHL - Colt + Rane
River City Rubber Works: Choose Adventure
We're all so hipsters
I want to feel alive.
So happy I could die ♫♪♫
EatSomeBrains ♡
quite cheeky.
Beautiful guitar ^ω^
EatSomeBrains ♡
So happy I could die ♫♪♫
Restart My Heart


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Jag vill åka till London på semester :D Har funderat på att åka bara över en helg nån gång för då blir det ju inte så dyrt!

Hoodien är lite längre än tjejhoodies och inte lika tight, det är jätteskönt tycker jag ^^ Jag tog en storlek S!

Jeansen är superstretchiga! På vårt Cubus fanns de i svart också så jag tror jag ska köpa ett par såna sen också om de finns kvar. Modellen heter Gemma har jag för mig och de är low waist & supeskinny legs eller nåt sånt. Fast jag skulle föredra en ännu lägre midja för jag tycker att de är rätt normala... :P

2010-11-12 @ 14:02:23
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0