Första Advent-fynd!




* Rävmössa från H&M Divided's killavdelning, 50 kr på rea.
* Julspecial-kit av Depend med Art Liners, rhinestones, klistermärken och topplack för naglarna! 99 kr på Åhléns!
(jag har letat som en tok efter Art Liners- alltså nagellack med en smalare pensel som man kan måla mönster på naglarna med, och lyckades få tag på sista förpackningen!)
* Läppglans i form av Hello Kitty & julgransdekoration, 29:50 kr, H&M, lyckades även här få sista exemplaret! =)

Är inte helt 100 på att jag ska behålla allting själv eller ge bort nåt i julklapp...





Kommentarer
Postat av: Sanna

Va roligt med nagellackskitet! Jag är själv ute efter något liknande, fast typ nån slags mall man sätter på naglarna och målar på :p Har inte hittat nåt sånt än dock :/ Fin blogg :)

2010-12-01 @ 11:26:25
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Sanna:

Hej! :) Tack, kul att du tycker det! :D

Jag var oxå på jakt efter en nagelmall, eller vad man ska kalla det, men hittade inget i butikerna jag besökte. Den enda mall de hade var en sån där som man sätter på nageln när man ska göra fransk manikyr, så att nagelns ytterkant kan målas i en annan färg, om du förstår vad jag menar. Jag köpte iaf en sån från Kicks, 25 kr, men har inte provat än. Jag tänkte att man kan använda dem till att måla ytterkanten i nån rolig färg eller glitter! Eller sätta mallen mitt på nageln eller diagonalt för att göra grafiska mönster och linjer i olika färger.... Svårt att förklara i text.

Jag ska göra ett inlägg om det framöver.

Letar fortfarande efter fler mallar. Hojtar till här när jag hittar nåt, gör gärna detsamma! :)Lycka till! Tack för kommentaren! :D

2010-12-01 @ 11:38:47
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Sanna

Aha, jo jag förstår nog vad du menar :p Det vore coolt det med! Synd att de inte säljer mer sånt, tror det skulle vara väldigt populärt faktiskt. Tack, det vore snällt, och ja det ska jag absolut göra :D Ha en bra dag!

2010-12-01 @ 14:02:32
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Sanna: Ja, det har du helt rätt i! Men det borde ju finnas nånstans tycker man! Kanske på nagelsalonger??!! ska kolla upp det. Annars verkar det som man får beställa från nätet.. ska kolla upp det med. Återkommer.

Tack! Va bra! Du med! :D

2010-12-02 @ 13:56:29
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Lina

Neej, vilken fin mössa! Smart att kolla på killavdelningen! Undrar om den finns kvar i butik? Jag behöver verkligen en ny, en rävmössa vore ju helt perfekt :)

2010-12-08 @ 12:49:43
URL: http://retrophilia.blogg.se/
Postat av: lovisa

oh alltid kul att fynda:D

2010-12-08 @ 13:39:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till retrophilia:

Hej! :D Jag köpte den sista rävmössan på rea i gävle, så det beror nog på vart du bor nånstans...?! Ju fler H&M det finns i ens stad desto större chans att den finns nånstans, ring och fråga vettja! =)

2010-12-10 @ 10:13:31
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0