Holding out for a hero...

Superfärsk t-shirt av Junk Food, vet inte vart man kan få tag på den än, då Junk Food själva ej shippar internationellt. Men den här t-shirten är dreamy!!! Holding out for a hero refererar också till 80-tals powerdängan med samma namn av Bonnie Tyler som också råkar vara min värsta karaoke-upplevelser.... Till mitt försvar en ganska svårsjungen låt, dålig akustik och svårt att dela micken med en person som aldrig ens hade hört låten... ;P



Dreamy Superman t-shirt.... Kanske ska höra om 80stees kan ta in den...

----------------------------

Uppdatering 2010-11-21: T-shirten går nu att beställa på Honcho Store! :D

----------------------------


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Testa den här länken: http://twitter.com/about/resources/widgets/widget_profile



Jaha oj, jag brukar tvätta mina converse och andra sneakers i maskinen faktiskt men det kanske man ska sluta med om gummit blir förstört... Fast iofs om man bara kör på 30 grader kanske det inte gör så mycket?



Vad dumt att de är kalla nere på fötterna. Men jag har sett det på rätt många skor, att fodret bara sitter på skaftet. Det är verkligen jättekonstigt!

2010-11-08 @ 10:39:39
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0