mina senaste småkonstiga google-sökningar...


* längdskuren saltgurka
* ny skruv till solglasögon
* för tajta jeans bli med barn

- den senaste undrar jag alltså: om man har för tajta jeans i midjan kan påverka förmågan att bli med barn...? jag har ju hört att mäns fertila förmåga kan minskas av det (alltså sådär sjuuukt tajta jeans som de hade på 70-talet...), men har aldrig fattat hur det påverkar tjejers fertilitet, och inte blev jag särskilt klokare av google-sökningen... men jag tycker rent logiskt borde det väl inte vara så bra för äggstockarna och livmodern om nånting pressar för hårt mot dem...?!

i övrigt, inte heller nåt napp på var man kan köpa längdskuren saltgurka (till subways).... men jag ska hålla utkik i alla mataffärer i stan. Man får förmodligen köpa HEL saltgurka och skiva den själv...

däremot verkar det som man kan få tag på en ny solglasögon-skruv på Synoptik, ska kolla upp det IRL såfort jag kommer i närheten av ett...

Är det någon som har mer svar på dessa viktiga livsgåtor, så tipsa mig mer än gärna!! ;D

Berätta gärna om era egna konstigaste google-sökningar!!!


... det roligaste är att om nån annan gör samma googlesökningar framöver, om det nu är möjligt, så kommer det här blogginlägget förmodligen poppa upp! ;P






Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

linnet köpte jag i thailand, :) sååå. tror de ej finns nån annan stans?



ska till thailand över jul. lär köpa nya och langa upp på tradera. men kolla tradera, kanske finns där nu. annars langar ajg upp sen! :)

2010-11-12 @ 13:36:07
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Stina

Skruv till solglasögon kan nog alla optiker fixa! En kompis till mig gick in på Synsam och fick en ny gratis förut av den snälla personen som jobbade där ^^

2010-11-12 @ 14:08:53
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0