These feet were made for walking






Såhär såg jag ut idag.

Trots mitt dåliga humör så blev det en ganska bra dag. Det regnade inte och det var härligt att vara ute och promenera medan jag uträttade de viktiga ärendena som också gick bra! :) Lyckades få två viktiga grejjer gjorda och ändå hinna med en runda på stan, nu när jag dessutom fått in lite pengar. :)



Ända sen jag var liten har jag varit faschinerad av såna här bensinvattenpölar och nu äntligen lyckats fånga en på bild!


Provrummet på H&M Divided... Separat inlägg kommer alldeles strax. ;)



Såhär var jag klädd idag.

Svart långt linne, Musse Pigg topp, kofta, H&M Divided.
Väska, Rio.
Päls, halsduk, jeanstights, Bik Bok.
Overknee strumpor, Lindex.
Bruna skinnstövlar, Din sko.



Köpte senaste Cosmopolitan...


... och åt en välkommen nyhet i frysdisken: en vegetarisk Grandiosa pizza... fast jag är egentligen inte så förtjust i Mozzarella & Pesto-pizzor, och så smakar det som ICA's billigare variant fast mer välfylld och lite större så att man inte ens orkar äta upp den och det blir bara en irriterande bit kvar...
Kan de inte göra roliga vegetariska pizzor?? Eller med kalkon istället för skinka?! Jag skulle vilja ha en Hawaii med kalkon, tack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0