strange




Igår. Strange feeling.


Läskiga barndockan...




Nya Tarragona chokladen med cashewnötter.


På Stadsbiblioteket.


Igår var jag på möte på en ny praktikplats och som vanligt den här veckan så hann jag inte med lunch, men jag har inte heller haft nån riktig hunger så det har funkat rätt ok ändå...
Eftersom jag inte har nån skrivare hemma så försökte jag skriva ut på stadsbiblioteket men var tvungen att ha kontanter till skrivaren så jag fick åka in till stan och handla nåt och hämta ut extra pengar för att magnetremsan inte funkar på visa-kortet i bankomater... *suck* Där fastnade jag på H&M, såklart, och köpte grå leggings i tjockare strumpbyxematerial och provade Hello Kitty öronmuffare (se förra inlägget).
Sen fick jag åka tillbaka till biblan och skriva ut och posta papper innan jag kunde åka hem och käka lunch, vegetarisk tunnbrödrulle, kl. 18.00...
Samtidigt som det faktiskt hände nåt riktigt kul, senaste avsnittet av Glee hade kommit ut! :)
Men i övrigt, kanske inte en dag med det bästa flowet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0