Hello Kitty-öronmuffar/mössa

Jag blev exhalterad när jag kollade in utbudet på H&M's webshop av huvudbonader med Hello Kitty-motiv på barnavdelningen.

Särskilt de här öronmuffarna med Hello Kitty för 49:50. Så jag var tvungen att prova dem på stan... Perfekt nu när det blåser så jävla mycket tänkte jag, och det ännu inte är kallt nog för mössa...



SO KAWAII. Rätt ok i profil...


...men på mig såg de mest ut som hörselskydd framifrån... Ser nog bättre ut om man kör BIG HAIR till så de inte sticker ut lika mycket, samt en grymt matchande look till, annars se det rätt konstigt ut, om man inte är ute efter det å andra sidan.
Storleken var ändå skaplig för att vara för barn.
Funderar på att köpa de ändå för de var så söta. Eller så köper man ett par hörlurar med Hello Kitty så har man skydd, värme, ljud och söthet i ett (och dessutom mer socialt accepterat, om man bryr sig om sånt...). 


Här provar jag en Hello Kitty-mössa på H&M's barnavdelning som fanns i mörkgrått oxå. Den funkade men var i minsta laget på mig.



Hello Kitty headgear for kids
Här är några andra hello kitty grejjer på H&M's barnavdelningen. Grejjerna på översta raden är användarvänliga även för äldre men de två nedre mössorna är typ för spädbarn... ;) Dockan är jättefin och prisvärd fast jag hade velat ha en större Hello Kitty mjukisdocka.

H&M Shop Online
H&M Shop Online
H&M Shop Online
H&M Shop Online
H&M Shop Online
H&M Shop Online


Kommentarer
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Jättesöta öronmuffar! Men du har rätt i att de ser lite ut som hörselskydd och det är ju mindre bra :P Mössorna var också fina ^^ Fast jag gillar att ha stora mössor som blir lite pösiga på bakskallen, så de där var nog för små för min smak :P



Sv: Åh jag måste gå till H&M när jag får pengar, och prova de där jackorna! Tyckte att de från Gina var för tunna, de var ju som vanliga tröjor typ...

Åh, vad bra det där med nagellacken, jag har inte gått på stan så mycket de senaste månaderna så jag har missat en hel del :P

Oj, har du järnbrist? :S Det verkar jobbigt, går det över när du äter tabletterna? Eller måste du alltid äta dem?

2010-10-06 @ 21:40:49
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0