Hello Kitty Winterwear!

Jag är helt kär i de där vintergrejjerna med Hello Kitty från Loungefly! Loungefly shippar tyvärr inte internationellt så jag frågade dem på Facebook om de visste någon återförsäljare som kunde shippa till Sverige. De tipsade om 2Bhip. Otroligt töntigt namn men de hade mycket fint, så håll utkik på den sidan! (de har inte fått in dem än, men de skulle få in dem i sortimentet snart enligt Loungefly).
Hello Kitty Winterwear!
Jag vill mest ha mössan med öronlappar och de vita vantarna.. och den randiga halsduken till, då är man garderad, hahaha! :D


Synd att det är rätt dyrt. Hoppas 2Bhip har bra shippingpriser iaf.
Budgettips: på H&M's barnavdelning brukar de få in Hello Kitty mössor som ibland funkar på större huvven oxå för ett mycket bättre pris.


- HELLO KITTY WITH HEARTS BLUE AND RED BEANIE AND SCARF SET LOUNGEFLY...
, $50
- HELLO KITTY FACE WHITE BEANIE AND GLOVE SET LOUNGEFLY OFFICIAL..., $40
- scarves and mittens cold weather, $30




Kommentarer
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Jag vill ha den randiga halsduken! Men synd att de är så dyra >_<

2010-10-06 @ 21:44:34
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0