SWEET RETRO LIFE


SWEET RETRO LIFE


Ibland slår det mig med extra kraft vad glad jag är att jag gillar det jag gillar, alltså saker som gör mig så jäkla glad! :D


Leopard Bow Mini Skirt, 25 GBP
- HELLO KITTY DONUT KNEE HIGH SOCKS LOUNGEFLY OFFICIAL WEBSITE, $15
Amazon.com: Draven Shoes Women's Draven Star Hi Fashion Sneaker: Shoes, $44
- scarves and mittens cold weather, $30
Marvel Comics Characters Umbrella : TruffleShuffle.com, 15 GBP
Ghost Busters Marshmallow Man Mug : TruffleShuffle.com, 6.99 GBP
Love Hearts Tea Lights Set : TruffleShuffle.com, 4.99 GBP
HELLO KITTY HEADPHONES, 40 GBP
Mississippi Belle Macaroni and Cheese - 206g: Amazon.co.uk: Grocery, 1.95 GBP
Love My Little Pony Shirt, $24
Cheer Bear Care Bear Plush - - Shopping.com
Bowl Of Cereal - World of Stock Photos
Countessa Fluorescent opaque lipstick
Gray's American Stores - Mississippi Belle Pancake Syrup - MyNewsdesk
Brillor.nu - Glasögon på nätet! - Stallion Aviator



Kommentarer
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Sv: Nä det är nog inte så svårt kanske... Dessutom tror jag att det finns såna sockerkaksformer som är formade som HK så då blir det ännu enklare! ^^



Jobbigt att man inte har råd med en av varje! :P



Jag gillar Tumblr! Det är ju typ som att blogga fast det går mycket snabbare :D Perfekt när man inte har nåt att skriva om. Och jag älskar att slösurfa runt och kolla på fina bilder :D Vad tycker du då? ^^

2010-10-19 @ 19:52:31
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0