Isadora Rock Chic

Jag tycker att Isadora oftast lyckas träffa in lockande makeupkampanjer som jag mer än gärna skulle köpa allting av. Som tur är så är det ju inte så dyrt heller, inte för att jag har råd att köpa en hel kampanjkollektion för det.
Nu till hösten har alltså Rock Chic kommit i kaffe-toner, svart, och grape jam.

En av de nya produkterna är den breda eyeliner-pennan, för en Katy Perry 50´s- look.

Annars tycker jag det verkar som de inspirerats av Angelina Jolie, utav bl.a. texten; "Den tuffa androgyna superkvinnan. Alltid klar för action! Rock chic, biker stil." och modellens look.

Jag är mest sugen på ögonskuggskvartetten Muddy Nudes, läppstiften Nude, och läppglanset Coffee Cream. Jag kommer förmodligen köpa något av det, och det blir troligtvis ögonskuggskvartetten- jag har länge velat ha en sån grå matt skugga.

 




Kommentarer
Postat av: Moa

svar: Läpptröjan är ball! :D Jag vet inte vad som har hänt, men jag vill skriva ngt som inspirerar andra, och jag vet inte vad jag ska skriva.... kram :)

2010-09-17 @ 16:29:05
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0