Stuck Sicko

Jag har varit hemma jättesjuk, troligtvis i nån magvirusinfektion, enligt doktorn... Är bättre nu men ändå inte helt återställd, eller det går lite fram o tebax. Men jag känner också att jag fastnat hemma och kommer ingen vart. Det hjälper inte att grannen ovanför är uppe hela nätterna och stör mig så att jag inte kan sova, därav kommer jag inte upp på mornarna heller, p.g.a sömnbrist. Gaaaah! Måste komma loss! Det måste ske en förändring.



Ice Cream in bead. Bilder från igår.


Allt en sjukling behöver. ;) Nä, så kul har det inte varit. Snarare Provivas blåbärsdryck, Knorr-soppor och toast.


Skål. Härligt oglamourös bild, tagen med min icke smickrande nya kamera, på mig med morgonfrisyr a la Stig Helmer från Sällskapsresan, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0