The Finer Things In Life... Part 2.



Vägglampor från IKEA, jag har en sån månlampa. Väggdekorationen i form av en glass skulle jag gärna ha. UNdrar vart man får tag på en sån?! Såna där solglasögon finns på Brillor i olika färger.


Älskar stilen på de här tjejerna. Speciellt hon med rosa hår har en grym outfit! T-shirten från Gina Tricot och ananasväskan från Asos. Hårfärg 'Cotton Candy' från Manic Panic, skulle jag tro.
Bilden är föressten från den svenska bloggen Lorenzotti och föreställer bloggägaren själv (har jag fått reda på i efterhand)! Check it out!



Rosa Ray Ban Wayfarer. To die for.




Återigen, det är inte jag som tagit dessa bilder. Det förblir ett mysterium. Dom här cirkulerar runt på nätet utan någon synbar förälder.

Vet du vart bilderna kommer ifrån eller vem som tagit dem får du gärna tipsa mig!


OBS! Jag brukar sällan lägga upp andras bilder, nästan alla andra bilder är tagna av mig, kollagen är gjorda av mig.




Kommentarer
Postat av: Alicia

Nu vill jag färga håret 'cotton candy' jag med ;)



Sv: Vad glad jag blir att du gillar designen! Jag tänkte först klippa ut mina idoler och så, men hade varken ork eller lust med det just vid det tillfället. Men det ska definitivt göras någon gång!



Klart jag ska göra ett collage, har redan börjat på ett men det tar sin tid ;)

2010-09-10 @ 17:17:20
URL: http://rockitout.blogg.se/
Postat av: Anonym

den rosahåriga är www.lorenzotti.blogg.se

2010-09-10 @ 23:06:40
Postat av: felicia

Skriv dit en länkning under bilden du tagit på mig! :)

2010-09-15 @ 08:28:46
URL: http://lorenzotti.blogg.se/
Postat av: M i c k A

de där munkarna skulle jag inte säga nej till (:

2010-09-19 @ 15:52:27
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0