Tuesday...

Igår.


Fika från Seven Eleven på Arlanda! Superlyxigt här i Gävle eftersom det av nån anledning inte har Seven Eleven här...?!?!!?


Skärde till 32 såna här självhäftande vaxduksbitar till en lokal dansstudio... 49 kr/m.


Spanade in den här snygga fototapeten! 2700 kr för en sån här gobit... Lite väl saftigt för min plånbok tyvärr. Man kanske kan måla på väggen själv istället. Eller sätta upp en liknande affish... Det finns mer var den här kommer ifrån, fototapeter alltså.




Suddig dagens outfit+risifrutti sommarflirt såhär till hösten.

Iöverhuvudtaget var jag helt förstörd av trötthet hela dagen eftersom jag bara sovit 4 timmar.
När jag kom hem försökte jag sova från kl 20.00 men grannen ovanför fortsatte väsnas mer än nånsin.
Jag tror jag iallafall fått sova ca. 7 timmar i natt, men jag känner mig långtifrån utsövd...
Skitdrygt.
Jaja, får försöka göra den här dagen så bra som det går ändå!

Ha en bra dag! Tjoflöjt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0