Psychadelic Forest

Här är några bilder från förra veckan tror jag det var, eller början på den här veckan.. hmm, who remembers. När jag tillfrisknat från maginfektionen såpass att jag kunde gå ut iallafall...
Sista veckan på praktiken har jag fått sova hemma hos min mamma för att försäkra mig om att få sova (och inte bli väckt av min granne på natten) och vara pigg och utvilad.






Det är så fint med ekollon och överlappande löv.





I mammas kök.


T-shirt byte.


Hittade mitt favoritgodis Refreshers på ICA, den gula sorten, jackpot! :D Plus för mycket surt pulver inuti.


En av mammas kinesiska sköldpaddor, den lugna hannen, fick sova inne hos mamma i en pälsmössa. Beskåda mammas vackra naglar, hon tycker också om att måla dem i olika färger!



Kommentarer
Postat av: Alicia

Mums, jag älskar Refreshers :D

2010-09-25 @ 10:42:56
URL: http://rockitout.blogg.se/
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Sv: Det blev visst ett sent svar från mig med :P Skönt att praktiken gick bra, men synd att det inte ledde till jobb? Jag har haft fullt upp förra veckan för jag kom med i en sån där arbetsmarknadsåtgärd som soc, kommunen och arbetsförmedlingen håller i. Så det var möten varenda dag, men det var bra och de fixade en praktik till mig! Börjar imorrn som konferensvärdinna :D Och det kan bli en anställning om en månad om allt går som det ska! :D



Ja det blev mycket hårfärgning nu i slutet av sommaren, jag tänkte att jag var tvungen att passa på innan jag skulle praktisera eller jobba :P Om en stund ska jag slänga i en ny toning som är rödbrun, för det blev lite grå-gröna skiftningar i håret efter senaste färgningen och det var inte så fint :P Jag hade svart när jag var 16 men aldrig mer! Det var fint men det var så himla svårt att få bort sen...



Nu har jag testat Billys pannkakor med choklad och äpple. Av dem var chokladen godast fast den hade kunnat vara lite sötare tycker jag, så jag hade sylt på också! ^^ De är ju perfekta att ha hemma som mellanmål eller frukost om man har bråttom.



Vi kom inte heller iväg till Stockholm! Vi skulle till en tatuerare för min kompis skulle boka en tid, men tatueraren har bokningsstopp tills den 15:e oktober så då var det ju ingen idé att åka >_<

2010-09-28 @ 17:04:40
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Vilka fina växter på första bilden! Och vilken söt sköldpadda! Men har den inget namn? ^^

2010-09-28 @ 17:05:33
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0