Blue my mind



Köpte det här nagellacket som heter Blue my mind från H&M i vintras.

Fantastisk färg efter endast ett lager, supernöjd. Särskilt eftersom det ser ut att vara likadan nyans som Kelis har på de här bilderna till reportaget i Bon! :D Jag kanske ska lägga guld på kanterna som Kelis har.


Kelis. En av mina absoluta favoritbilder på en av mina favoriter och inspiratör till bloggens namn (förklaring) i blå naglar. Hennes multifärgade makeup är också så snygg så man bara dööööööööööööör...... <3

Ska lägga upp medhörande artikel med Kelis nån gång i framtiden oxå.



Kommentarer
Postat av: Lesthi

Åh jag skulle också vilja ha ett blått nagellack, men jag är absolut sämst på att spara ut naglar, jag biter av dem hela tiden :/



Svar: tack så jättemycket för komplimangen :D

2011-04-01 @ 20:34:50
URL: http://lesthi.blogg.se/
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

Svar till Lesthi:

Jag biter inte av mina naglar däremot tycker jag personligen att det är obehagligt att ha långa naglar, och faktiskt snyggare med korta! Man behöver ju inte ha långa för att ha snyggt nagellack menar jag! :D

2011-04-02 @ 10:16:33
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

Svar till Lesthi:

Jag biter inte av mina naglar däremot tycker jag personligen att det är obehagligt, opraktiskt och ohygieniskt att ha långa naglar, och faktiskt snyggare med korta! Man behöver ju inte ha långa för att ha snyggt nagellack menar jag! :D

2011-04-02 @ 10:17:58
Postat av: e v e l i n a ♥

Riktigt snyggt lack, har det jag också :)

2011-04-02 @ 21:24:43
URL: http://evelinabravo.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Älskar Blått nagellack. Tror jag har ungerfär 4 olika blå nyanser på nagellack här hemma! :)

2011-04-03 @ 09:02:36
URL: http://frokennaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0