God Lördagsmorgon! B-)




God morgon! Jag dricker kaffe ur min I <3 80s MOVIES mugg iförd en EMPIRE STRIKES BACK herrt-shirt, som jag sovit i, och leker lite i Photoshop. Jag tycker att det är jätteroligt men känner verkligen att jag vill och behöver lära mig mera (mycket för att bespara er läsare från tattiga bildredigeringar och mig själv från ångest). Har gett upp tanken litegrann på att hitta nån kurs. Man kan lära sig det mesta via internet, till och med bättre och i sin egen takt. Tacksam för tips!

Förresten, så funkar inte min bloggstatistik sen igårkväll. Är det någon annan bloggare på blogg.se som har samma problem?



Kommentarer
Postat av: Retrophilia

Det är ju hur lätt som helst att lära sej photoshop via nätet, det finns guider till det mesta :)



Torsdag och fredag står som den 7/4 och dagens datum finns inte ens med på min statistiksida! Mysko, hoppas att dom fixar till det!

2011-04-09 @ 20:36:59
URL: http://retrophilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0