Animaliskt!



Jag har köpt en ny rockig 80-talig kavaj från H&M divided för ett tag sen! Den kostade bara 199 kr dessutom och är lite stretchig så den sitter skönt och snyggt också! :D Jag gillar att den är på gränsen till 'smaklös'. :):)



Glittrig döskalle. Det där linnet skulle jag också vilja ha! Passar både till vardags och fest! :D


Jag provade också en brandröd djurmönstrad skjorta men den var inte lika skön så den köpte jag inte.


Samt ett trikåfodral med motiv av en sabeltandad tiger som var cool.



Jag gillar verkligen den här stilen! Jag har svårt att hitta en lite mer 'vuxen stil' som jag känner mig bekväm i, men det här gillar jag! ;D



Kommentarer
Postat av: Haj-kavaj (hmm..?)

Superawesome :D Jag har faktiskt svårt för kavajer, då jag tycker att det kan se så stelt (och som du skrev, vuxet) ut på mig (är rätt bredaxlad) men den där var ju cool.Du matchar den perfekt!

2011-02-28 @ 15:06:27
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Haha, 'haj-kavaj'! :D:D:D du är superawesome!

Tack så mycket! xD Jag är oxå bredaxlad och då är det bra om det är lite stretch i tajta jackor... :P

2011-03-08 @ 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0