Dagens Snyggo-Outfit!




Hittade den här bilden på Truffe Shuffles 'kändisar i våra t-shirts'. Det här är tydligen Tom Fletcher från det brittiska bandet McFly som jag aldrig ens hört, men poängen är snarare att det var en snygg outfit.

Grå mössa, mörka jeans, färgglada wayfarers och mörgrå Garbage Pail kids t-shirt av Junk Food med avklippa ärmar (så snyggt!)- och nej man behöver inte ha biffiga armar för att kunna ha det.

Junk Food t-shirts går att beställa från bl.a. 80stees, Truffle Shuffle, Honcho Store, men finns ibland i få utvalda exemplar, och dyrare på Carlings i Sverige.

Liknande brillor finns bl.a. hos Truffle Shuffle.



Samma snubbe i grön Ghosbusters T-shirt av Junk Food och svarta wayfarer.

Pluspoäng för Starbucks-muggen. såklart! Likadan som min kompis Ann nu har köpt med sig till mig från England, och som jag ska få nästa gång vi ses!!! :D:D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy, Tom och resten av McFly är från England!

2011-02-10 @ 19:22:08
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

Aha! jamen sorry. hade som sagt aldrig hört talas om dem innan jag såg bilden och tyckte jag läste 'amerikanskt punkband' nånstans.

2011-02-10 @ 19:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0