Dagens Upp-piggare!



Dagens upp-piggare no 1: Kaffe Latte med O'boy, sprutgrädde, kanel och lite vaniljsirap!

Sträckte ryggen idag och är allmänt hängig (på väg att bli sjuk?) men ingen rast ingen ro, har alldeles för mycket att göra, så jag snabbstretchade och smörjde in mig med en fet klick tigerbalsam och begav mig ut för att uträtta grejjer.




'WHACK, UNWRAP & ENJOY'. Dagens Upp-piggare no 2: när jag skulle köpa dagens Arbetarbladet för att kolla mitt senaste jobb så fyndade jag engelsk lyxig Creamy Toffee av Walkers med banan- och brazilianska nötter! Vansinnigt gott- särskilt Banana Slit Toffeén.


Mitt senaste Streetoutfijobb o 'Veckans...' för tidningen idag.




Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, tröjan! <3 Kaffe latte med oboy och grädde lät gott... Undrar om det skulle vara gott i cappucino också?! Ska nog prova nån dag.

Så coolt att du jobbar på den där tidningen! Jättebra reportage :D

2011-02-01 @ 20:21:58
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Och förresten, din jacka ser jättesnygg ut! Är den ny? ^^

2011-02-01 @ 20:22:36
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Beatrice

SV: Men oj, tack för alla fina kommentarer :D

Älskar verkligen mina nya Converse, de är så fina! Har oxå varit och kikat på "Flagg" Linnet på Bik Bok, men det blev U.S.A linnet istället!

Du har världens finaste tröja!! Älskar svampbob^^

2011-02-02 @ 14:59:33
URL: http://frokennaslund.blogg.se/
Postat av: e v e l i n a

Åh vilken fin tröja! :)

Svar: Solbrillorna har jag köpt på en marknad för jättelänge sen!

2011-02-02 @ 15:12:30
URL: http://evelinabravo.blogg.se/
Postat av: Retrophilia

Vad kul att du börjat skriva åt arbetarbladet! Grattis! :)



Svar på dina kommentarer: Jackan är köpt på new yorker, det fanns en hel del 80-tals inspirerade kläder där :)



Jag har gått textil utbildningen i sandviken.



Jag har en oöppnad caramel crunch men hon är tyvärr inte till salu :)

2011-02-02 @ 16:51:35
URL: http://retrophilia.blogg.se/
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

Stina: TACK! :D Ja, det är jättekul och coolt med tidningsjobbet! =)

Cappuccino är väl typ en liten Kaffe Latte så det blir nog alldeles utmärkt med grädde och oboy på det!!! :D Tror att det heter Moccachino när man tillför det...

Tack! Jackan är inte ny, ett par år på nacken, rea på Cubus! Min första ordentliga vinterjacka nånsin (inköpt av mig själv alltså).

2011-02-05 @ 10:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0