Erica fotar mig i provhytten: Magtröjjor och reaklänningar!



Foton: Erica E.

Igår (fredags) fikade jag med Erica men innan så hann vi med en snabbis på H&M! För en gång skull så var det någon annan som fotade provrumssessionen än jag själv, upptäckte att det gick mycket fortare och smidigare än vanligt... :)


När jag såg den här Smurfette t-shirten i butiken så hörde jag mig själv *gasp* men tyvärr så är den precis som många andra nya coola divided-tishor nu (se nedanför): kort på ett jag-har-på-mig-en-för-kort-barntshirt-sätt och inte på ett avklippt-magtshirt-coolt-sätt.... :(:(:( BIG DISSAPOINTMENT! Jag har inte riktigt gett upp hoppet om den än dock- jag ska prova en mindre storlek och se om den blir som en snygg kortare magtröjja......


WHOT???!!! Även denna regnbågs-tunge-rolling stones-snygging. Lite bättre, men för k o r t .


Färg- och motivmässigt sjukt snygg Six Pistols tröjja! Modell: barn-t-shirt-kort! :( Nä föressten, inte ens barn t-shirts är såhär fult korta!


Ska det vara kort ska det vara typ såhär kort.


Demonstrerar...


'Bomnedslagsklänningar' på rean. Blå sammet, 100 kr.


Samma modell fast splattertrikå, 75 kr.


Och klassiskt svart, 75 kr.



Kommentarer
Postat av: Len som sammet

suck undrar hur de tänker med de där t-shirtarna.. Man skulle dock kunna klippa ut motivet och sy fast på något annat (om det är värt pengarna, hmm)...

Den blå sammetsklänningen är underbar, tycker jag. Den är ett av de reafynd jag gjort iår :D

2011-02-08 @ 20:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0