Superfestligt!


O'boy, i helgen hade jag det nästan lite för festligt. Brukar inte gå ut så ofta (det har hitills hänt ungefär 5 ggr/4 år..) men den här gången blev det nån slags oväntad superfest verkligen som innehöll bl.a. middag, sällskapspel, poker och en mycket blöt utgång på krogen. Men ibland kan man behöva slå runt ordentligt! ;)


Hemma hos Erica & Gurra.

Eftersom jag inte äter köttgryta så lagade jag till min egen mat: smördegsinbakad kycklingfilé även innehållande kalkonskivor och dessertost. Det var första gången någonsin jag lagade det och det blev sjukt gott! Till efterrätt hade Erica gjord supersmarriga chokladsåsbomber med vaniljglass!





Sällskapet bestod av Erica, hennes kille Gurra och hans kompis Micke och kusin Maria.


Efter middagen gjorde vi nåt som jag längtat efter jättelänge: spelade gammalt hederling sällskapsspel! :D Nämligen 'Alias'- nån slags ordgissningslek.


Ha ha! Älska den här bilden! :D WTF är det som händer liksom, så mkt på gång samtidigt....: tiden rinner ut, men för vad lixom?!




Klurigheter. Tänka tink tanke!


Kvällens Insikter: Jag som alltid hävdat att jag inte är nån tävlingsmänniska  upptäckte att under rätt omständigheter blir jag sjukt taggad. Och gillar tydligen utmaningar.


Hårdingen Micke mobbade mig hela kvällen bl.a. för min aprikosrosa mössa och syrenlila ziphoodie...


... - som han egentligen själv matchade med sina lila strumpor.



Happy Joy Joy. Till min stora lycka så ville resten av sällskapet ut och dansa!!! :D


Närmare bestämt på 'Goya' som är min favoritkrog i Gävle.



Hård men hjärtlig stämning.


I baren jobbar också min kusin Jacob- han i vit skjorta.


Girls girls girls. Snygga brudar på damtoaletten...


Jag är alltid ute efter folk med intressanta utseenden till eventuella framtida modegrejjer.


Happy Party Girls!



Erica, jag & Micke kör hårt resten av kvällen!






Det tog några dagar innan man hade återhämtat sig helt men vi hade väldigt väldigt roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0