Happy Valentines!



Inleder med favoritparet såklart, Christian Slater och Patricia Arquette från filmen True Romance.
It's you and me against the world, baby!


Sånt här Valentin-kort hade jag blivit glad om jag fått! ;D


Haha! In your face!



Glad alla hjärtans dag! Det har blivit tradition att lägga upp snygga bilder från Tumblr varje högtid nu så jag fortsätter med det! :)
Själv känner jag mig varken glad eller hjärtlig idag utan har precis blivit förkyld, är singel och pank. Jag gillar iaf mina söta läsare och vissa människor och mig själv. Hoppas ni får en kärleksfull dag! <3 :)
Vanligtvis är jag en sucker for romance & passion.



Scott Pilgrim med sitt ex.


Outfitbekymmer? Satsa på hjärtmönstrade strumpbyxor, både hett och sött.



'Love is for suckers'?


Be your own sweetheart. <3


Fafi tatuering.


GNR kan det här med hett. Punk slut.


Juno.


Dagboken 'The Notebook'.


Älskar den här bilden!


Hett par: Amber Rose och Kanye West. Fotograferad av Terry Richardsson som kan det där med heta bilder.


Kul med en partner som delar vissa intressen! ;D











Kommentarer
Postat av: Stina

Glad alla hjärtans dag och krya på dig! ^^

2011-02-14 @ 12:00:06
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Så många fina bilder <3 Älskar den med Batman och Robin!!



Hoppas att du hade en fin alla hjärtans dag även om du blivit förkyld! Krya på dig :)

2011-02-15 @ 13:21:47
URL: http://frokennaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0