VÅRKÄNSLOR! solbrillor special & annat kuligt!

Kolla in va mycket roligt jag hittade på stan, särskilt i solglasögon-fronten så var det en enda fest! :D



'Chunky Pilot', som jag kallar dem. Min favorit solglasögon-modell i 3 olika färger! :D De svarta är sooo 80's Guns n Roses, men jag har redan ett par från 80-talet som jag köpt på Ebay. Men mina rosa har gått sönder så de där babyrosa är jag jättesugen på nu. Runt 70 kr



Snygg handväska med mocka och skinndetaljer på Gina Tricot, ganska dyr, 299 kr.



Chunky Pilot i svart och brunt.



4 olika nyanser av Wayfarers. Även här har mina rosa wafarers som jag tidigare köpt på Gina (ingen superkvaliet på deras brillor direkt) gått sönder och jag behöver nya, mycket väl dessa neonorangearosa gobitar! Ca. 70 kr,(trots att de bara kommer gå sönder igen...).


Söta röda äpple-brillor från H&M, ca 70 kr. Gulbruna stora pilotbrillor a la Fear and Loathing in Las Vegas, ca. 70 kr Gina Tricot- ett måste, har letat efter såna ett bra tag, men oftast är alla pilotbrillor så små och det passar inte mitt ansikte, men dessa var perfekt! :D


Rosa hörlurar (ingen hit & dyra) och pilotbrillor med spegelglas från T-shirt Store! Även såna brillor har jag letat efter, perfekt modell! :D 199 kr. Very very rock n roll, a la Guns n roses! :D


Rosa och svarta armringar med glittrande 'diamanter' på H&M Divided, ca. 50 kr. Superkitsch och 80-tal! :D


Retro halsduk från T-shirt Store, 199 kr. Perfekt längd och tjocklek! :D



Kommentarer
Postat av: G

Hej! Ville bara att skriva att jag diggar din blogg och stil, får en massa inspiration av dina blogginlägg :)

2011-02-22 @ 19:12:37
URL: http://randomsilentshout.blogspot.com
Postat av: Retrophilia

Många schyssta brillor! Får ta en tur till gina nån dag! :)

2011-02-22 @ 19:45:40
URL: http://retrophilia.blogg.se/
Postat av: M i c k a

ahhhh! den halsduken vill jag ha!

2011-02-23 @ 21:30:49
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0