RETRO FUTURE- Black & Metallic Blue


BLUE LOVE


Jag är, mer än vanligt, helkörd på metalliskt just nu, och i det här inte helt nya kollaget finns det några metallicblå gobitar! Och andra gobitar som heta bad boyen Jesse St. James från Glee (när han framför ett Queen-nummer i blåsvart outfit) och den stilsäkra brittiska popstjärnan Pixie Lott! Just metallicblått känns sci fi och futuristiskt i stil med 80-talsrullen Tron som nu går på bio i ny tappning. Och retroelektroniskt i stil med gamla dataspel som Pac Man.

Väst: View All - Unique - Clothing - Topshop USA, 40 GBP
Metallicblå Jacka: adidas - adidas by Stella McCartney - By Collection, $140
LÓreal Ögonskugga: Amazon.com: L'Oreal HIP High Intensity Pigments Concentrated Shadow..., $7.99
Pac Man Mugg som ändrar motiv när den blir varm: Pac Man Heat Changing Mug : TruffleShuffle.com, 5.99 GBP
Kakmonster T-shirt Herrstorlek: Boombox Cookie Monster shirt, $24
Spelmaskin Alarmklocka: Arcade Machine Alarm Clock : TruffleShuffle.com, 15 GBP
Lappade Jeans: Serious Sally Price Boulder Patch Jeans Denim - Bubbleroom
Bild: Pixie Lott Photo Gallery • Pixie Lott Daily.com - London Fashion Week...
Bild: oh my, jonathan groff. you're very attractive.



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sv: Tack så jätte mycket ^^

Kakmonstret är köpt på Ebay, han var ganska dyr ca 450 :- har jag för mig att han kostade! man kan ju ha tur att hitta billigare! men kolla Ebay vet ja :)

2011-01-10 @ 12:10:28
URL: http://frokennaslund.blogg.se/
Postat av: Knorriiis

Jag har längtat efter ett nytt kollage!! :D

Postat av: Elina [FOTO]

sv: Jag går mediautbildning med inriktning foto :)

2011-01-10 @ 20:52:25
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Sv: Hade nog väldigt tur med min kakmonster gossedjur för jag har oxå sett sådana som ser konstiga ut och inte är särskilt fina:/ men man får väll hålla utkik och se om det finns någon som säljer någon fin! :)



Ja jag känner Clemens :) Han är knäpp, men jäkligt rolig!

2011-01-11 @ 08:29:29
URL: http://frokennaslund.blogg.se/
Postat av: keela

vad kul att höra :D

2011-01-11 @ 11:10:59
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

sv: jag måste säga att jag älskade Easy A, mycket rar film, garvade ett x antal gånger ;) så den blir det lätt att se igen.

2011-01-11 @ 11:57:29
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: skulle inte sitta helt fel ;)

åh, nom nom nom, speciellt pac man muggen och västen :D

2011-01-12 @ 07:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0