CRAZY HUNGRY CATS!





DAGENS BILD måste få vara den här knasiga katt+skräpmat-GIF:en (från Tumblr såklart)!!! Den passar också bra eftersom det är den tiden på månaden då jag är särskilt sugen på allt gott..! :P

Trots den ovanliga kombinationen av salamipizza, Chicken McNuggets och Nutella så har det en frestande effekt på mig.. :S Det kan ju också ha något att göra med att jag är svag för galna kombinationer, katter, knasigheter och kitsch (helt enkelt: KKK, kan ju iof missuppfattas som KluKluxKlan- inte bra, får köra med GKKKK istället då). K är en bra bokstav, en av mina favoriter.

Har du nån favoritbokstav?

Vad är du sugen på?



Kommentarer
Postat av: Moa

Jag gillar M :)



Åhh jag är sugen på avocado :D

2011-01-20 @ 17:04:08
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0