Födelsedagspresent till mig själv no 1: Shorts Story!




Jag köpte det perfekta rosa nagellacket som jag bloggade om tidigare av märket OPI och namnet Shorts Story, 150 kr, Åhléns. Och jag är mycket nöjd! :D Jag kanske inbillar mig, men det känns inte som att det luktar lika illa som mina billigare lack, och att det blir snyggare glans! Jag förstår varför det är sån hype nu, och jag vill bara köpa fler färger! Fast det blir väl mer att man får lyxa till det vid enstaka tillfällen!

Jag skulle vilja prova de andra populära lyx-lacken också, t.ex: Chanel och China Glaze.
Men även några billigare varianter, som t.ex: Barry M.






Kommentarer
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Man tackar :)

2011-01-06 @ 14:41:13
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Alicia

Själv har jag också hittat det perfekta rosa nagellacket, enligt mig, alltså =) Det är underbart tuggummi-rosa, som tjejens på omslaget till Slippery When Wet! :D

2011-01-10 @ 11:27:48
URL: http://rockitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0