Nyårslooken 2010





Drömklänningen. Köpte ny blåsa som jag spanat på från Carlings av det fenomenala, coola & lite dyrare märket Insight ,som jag lyckades få tag på rea några minuter innan stängning på nyårsafton! :D Den har glittrande silvernitar på axlarna som får mig att tänka på Chewbacca's bälte och Lady Gaga. Paljettbaskern är från H&M Divided (likaså leggings och armband), och ja, jag köpte den silvriga också till nyårsafton! ;) Svarta pumps från Ellos. Obs, det är bara Kopparbergs alkoholfria Päroncider på bilden, ingen alkoholromantik här inte! ;P

Nyårssminkning. Olika toner av metalliskt grått på ögonen och 'hot pink' lips.


Kommentarer
Postat av: Fifi

Vad fin du var!

Paljetter ftw!

2011-01-03 @ 16:07:47
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Knorriiiis

Fiin!!

Postat av: Anonym

fint! är du nykterist?

2011-01-04 @ 19:44:37
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

Svar till ano:

Nej, jag är inte nykterist utan anledningen att jag hade alkoholfri cider var för det första att jag kom försent till Systembolaget och för det andra så vill jag helst inte göra massa alkoholreklam på bloggen.

Och jag var sugen på cider! :) >.< hihi

2011-01-04 @ 20:17:24
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

... däremot sympatiserar jag med nykterister och tycker att alldeles för många som dricker inte kan hantera alkohol men gör det ändå och att alkoholen är boven i alldeles för många draman...

Handle with care! ;)

2011-01-04 @ 20:36:49
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0