2 dreamy H&M väskor a 199 kr




ZEBRAVÄSKA!!! Från H&M Dam. Tipptopp, förutom att axelremmen är för smal för den där stora väskan. Fyller man upp den där, vilket jag iaf definitivt skulle göra, så blir det aj aj i axeln! :( Jaja, man får väl försöka packa lätt eller byta ut axelremmen... Eller vänta på en bättre variant. Jag har letat efter den perfekta zebraväskan många år, som ni som följt bloggen ett tag kanske minns. ;P


Glammig shoppingväska i guld och silver! Från H&M divided. Den perfekta metallic-väskan står också högt upp på önskelistan. Här skulle det istället vara finfint om väskan var kortare och handtagen längre och satt bredare isär... Jaja, man kan inte få allt?! Jo, det kan man faktiskt! Man kan försöka intala sig själv det iallafall. :) I det här fallet fortsätter jag nog invänta en "riktig" väska, och den perfekta varianten. Kanske slår till om den kommer på rea. 199 kr är för dyrt för en shoppingväska vilket fall även om den glimmar som guld och silver. 



Kommentarer
Postat av: e v e l i n a ♥

Zebraväskan har jag! jättesnygg är den men det blir jobbigt att bära den om man har den mycket fylld så den passar bäst som en accessoar :)

2011-07-29 @ 17:32:29
URL: http://evelinabravo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0