Cupcake Cykel!

Idag såg jag en sån här Cupcake cykel parkerad utanför Konsum Söder och fick lite hjärtsnörp! Särskilt eftersom kamerabatteriet var slut... Men det här är alltså drömcykeln från Monark. Endast ca. 5000 riksdaler...

Den är mycket snyggare i verkligheten! Hoppas jag får ett nytt tillfälle att fota den!





Uppdatering: När jag länkade till det här inlägget på Facebook så visade det sig att det var en bekant till mig som ägde den, såklart, ha ha! Hon berättade att Monark tydligen gör en tema-cykel varje år och det här är årets tema.


Saras bild på sin cykel!




Kommentarer
Postat av: Sara

De va min cykel du träffade på utanför konsum söder haha kul att du gillade den. Jag älskar den.

2011-07-26 @ 21:04:01
URL: http://sarriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0