Små söta saker man blir glad av


L O V E kylskåpsmagneter/pimpa kylskåpet! Blev därför glad när jag hittade 80-taliga SMILIEgubbsmagneter i FYNDlådan på Willys (Hemsta) till min samling. 10 eller 20 kr. Var rädd att de skulle vara crappy magnetism i dom men de håller faktiskt hög kvalitét, wiiii. Fynd! xD


Kylskåpet och svarta magnettavlan blir ännu gladare av de glada gubbarna. Btw, kylskåpsdörren behöver nog uppdateras, har haft samma bilder där i flera år. Fast vissa klassiker hänger sig alltid kvar. :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad fina! Hoppas de finns på mitt Willy's nästa gång jag är där :)



Sv: Jag har aldrig beställt från Artbox men jag tror de skickar till Sverige! Har du många muggar i din samling? Du borde visa dem i bloggen :)



Det är svårt det där med hur man "får" klä sig som vuxen! Ibland blir jag påvverkad av det och vågar inte alltid ta på mig det jag vill när jag ska ut på stan eller så och det är ju skittrist att man ska behöva känna så! Och vågar man så är det vanligt att folk stirrar en massa på en... Fast det har jag lärt mig att ignorera så jag märker det knappt ens längre. Det är mest när jag är med nån kompis eller min kille som jag märker det för att de märker det! :P



Ska du göra nåt speciellt när du är ledig då? Jag har semestrat klart nu men blir arbetslös efter den 17:e augusti så efter det ska jag semestra lite till! Bland annat åka till Hamburg :) Vore kul om vi kunde lyckas ses nånting den här sommaren också! ^^

2011-07-12 @ 11:06:59
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0