Kinky Outfit, huh??!!

I förrgår blev jag förvånad av responsen jag fick på min outfit. Det var längesedan jag upplevde fjortisar som viskar och tittar surt, gubbar som glor, och särskilt längesedan var det någon som skakade på huvudet åt min outfit, haha. Jag började ana oråd då jag mötte två småkillar på cyklar varav den ena sa: "kinky outfit!", till mig... wtf?! Och jag tror inte att han menade på det sättet som min mamma tror att "kinky" betyder, dvs.: fräckt, fräsigt.... Ja dagens ungdom?! Jag är helt perplex. Vad är problemet??!! Något uppfriskande och intressant att man fortfarande omedvetet lyckas provocera fram reaktioner med hur man klär sig i Sveriges numera relativt klädliberala samhälle! Fattar dock inte varför denna gång. Någon får gärna förklara om den förstår!


Eh, vad är det som är så konstigt!? "Kinky Outfit" bestående av kjol, rosa nätlinne och leggings från H&M divided. T-shirt från Dance Store i Stockholm. Reebok skor från Din Sko.


Kommentarer
Postat av: Stina

Va?! Fick du såna reaktioner på den outfitten?!? Jag fattar ingenting, den är ju fin och inge konstig på nåt sätt!

2011-06-30 @ 14:58:04
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Unique Rebel svarar

Stina: Skönt att höra att du inte heller fattar. Det måste vara temporärt solsting!!! Mardrömmen är att vi flyttats tillbaka i klädacceptansens och -stiltolaransens utveckling! :S Fast då har man iof något att kämpa för, om jag ska försöka vara positiv. :P

2011-06-30 @ 17:28:43
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Evelina

rösta gärna på min klänning på nelly.com jag röstar självklart på din klänning



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=CgKTZxvZeReWEoupEzH4Camwfy5QgHeinmzCZia4y3N3g9ikxnb1#Gallery

2011-06-30 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0