Retro hey hey



Vissa dagar behövs det starkare färger. Blir nästintill läskigt med så många av mig själv, multipel personlighetsstörnings-läskigt, haha.

Stretchjeans, H&M Divided.
Skor, Sko Uno.
Väska, Stadium.
Tröjja, 80stees.
Armband, mix.

Tyckte jag fick till en riktigt retronörd-aktig look idag (the big bang theory!) a la slutet på 70, början på 80, the american movieway- the way I like it. :) Orange är verkligen inte min favoritfärg,(antagligen för att jag inte passar i det) men dom där jeansen sitter så jäkla bra! Jag passar på att använda alla mina 'ful-orangea' grejjer nu när orange är inne ;) Men jag tycker att det är helt ok med orange på andra och perfekt om man vill få 70s retrofeeling på nåt. 

Annars har jag haft en rätt bra dag trots förkylning, hets och stress, två olika jobb, möte, stan........ Uppe på hästen igen!



Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vilken snygg och glad outfit! Den gillar jag verkligen :D

2011-03-22 @ 08:09:28
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0