Äntligen beställd: Ponies Forever!



WOP WOP! Igår beställde jag ÄNTLIGEN den här t-shirten som jag bloggat om flera gånger, första gången för över ett år sedan här. Och det var verkligen i sista sekunden då den var slutsåld nästan överallt, och det fanns bara 2 exemplar kvar på Amazon, varifrån jag slutligen beställde den. Det blev 240 kr allt som allt med frakten inräknad. Inte alls tokigt. =)
Jag hoppas att storleken är bra, eftersom jag aldrig tidigare beställt en Junk Food t-shirt med just "boyfriend-fit". Så bara det ska bli spännande...
 
Kommer inte ens ihåg när jag senast beställde en t-shirt (kollat nu: det var i julas). Vilket ju inträffade betydligt oftare förut. Men den här har som sagt varit en storfavorit länge. Skulle ha ångrat mig för resten av livet om jag inte slagit till. Såååå nu blir det otåligt och upphetsat trampande framför brevinkastet om 5-14 dagar...... :P Kul att ha något att se framemot! Även om brevlådeväntandet kan bli en bitterljuv upplevelse.

Har oxå haft en idé sedan länge att göra nåt liknande tatueringsmotiv på överarmen... men det får bli ett eget blogginlägg så småningom. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0