Back to the office.

Efter sjukdom och påsklov var jag tillbaka på praktiken. Pimpade bl.a. kontoret med inspirationsbilder. Det vill säga så fort jag fick skrivaren att funka tillsammans med datorn som nu är fylld med Photoshop och andra smaskiga bildbehandlingsprogram som jag kan leka med och lära mig mer om. Tillsammans med foto är det mina huvudsysslor på praktiken framöver.

Såhär såg jag ut idag, och jag hade på mig: tights, jeansshorts från H&M divided // Flätskärp från JC // Rainbow Brite T-shirt från 80stees.com // Halsband är mormors // Armband är mammas // Rosa Reebok-sneakers från Footlocker.


Kul med inspirationsbilder!


Jag & Chewbacca. Började dagen med att boosta med hårinpackning och körsbärslotion...


Härligt uppfriskande regnväder. Boostade med en powerwalk... med betoning på POWER.


... efter att jag boostat med en minitripp till tropikerna. Provade ett nytt solarie som hette "Luxury- Bling", haha.


Kolla in de rosa briljanterna på solarielocket, haha! Och som att det räckte så pratade det också. Ja, det var värt varenda krona! :D Efter den boost-kombon var jag som en ny mänska! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0