Söndagsshopping ÖoB


Förra söndagen tog jag en prommis till ÖoB för att bl.a. köpa ny skärbräda. Jag brukar annars mest köpa partyglasögon och Mr Muscle's Lime Vinegar-Köksspray där. Men Rusta in my heart! ÖoB har varken särskilt mycket, eller bra grejer. Tror dessutom det är något fuffens med deras hud- och hårvårdsprodukter. Jag köpte en Nivea hudlotion förut, som luktade bajs jämfört med hur den brukar lukta. Iof har jag hört andra som haft samma upplevelser med Rusta-produkter. Jag köper numera sånt på andra ställen.


Fuschia Life. Matcha skärbräda, skosnören och jeans! Klockrent!

Sedan kompletterade jag mitt bristande köksredskapsförråd med en ny potatisskalare på Willys!

Perfekt söndagsmysshopping i pensionärsstajl!? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0