tiger- twice as nice


Min måndagsoutfit (hoppar friskt mellan veckodagarna!). Här är jag på kontoret och hemma. Spektakulärt nog hade jag samma t-shirt två dagar i rad! Ja herre-jessanes, det händer faktiskt aldrig annars. Jag måtte verkligen tycka om den! :)

// Tiger t-shirt Gina Tricot // Stövlar Vagabond // Leggings och skärp H&M // Armband från 80-talet // Sjal Glitter //



Batteriladdaren till min kamera har dött, så jag har fått låna mammas digitala kompaktkamera (tills min laddare blir lagad hos Ellos eller de bestämmer sig för att skicka en ny. Det kan ta ca. 4 veckor säger de... Eller tills jag har råd att köpa en ny, billigare variant). Men jag gillar mammas kamera också. Den är lite crazy, för när man sätter igång den så måste man knycka rappt med handen för att få ut zoomen, ha ha, samt andra oanande bra funktioner som att det blir lite skumma effekter med den när man kör utan blixt, m.m.  Classic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0